Torsdag

Hej! Har inte så mkt att säga , bara att jag har jobbat och soffhängt hela dagen .
Men i morgon blir det andra bullar för då har ökk premiär öppet , vilket innebär att de är gratis inträde kanon bra ellhur ?! Så i morgon då ska jag pappa och Sara dra dit efter jobbet kanske Emma och Sofie följer med oxå. Jag har bestämt från och med I morgon börjar jag mitt nya liv. Ska träna och äta hälsosamt . Ni får Hålla tummarna på att de kmr gå bra för mig , men de ska nog gå bra hoppas vi. Vill verkligen få snygg kropp till sommaren ja eller att en ha snygg kropp över huvud taget. Jag berättar hur de gick i morgon för nu tänkte jag sova faktiskt . Sovgott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0